سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز به صفر رسیده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۲۴۳۶
فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز به صفر رسیده است
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کارهای بزرگ زیادی از سوی شهرداری در حال انجام است، گفت: به همت شهردار و حمایت اعضای شورای پنجم، فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز به صفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم صادق زاده در حاشیه افتتاح هفت پروژه عمرانی و خدماتی توسط شهرداری منطقه ۲، اظهار کرد: در شهر ما کارهای بزرگی شروع شده و در حال انجام است که عده ای این اقدامات شورا و شهرداری را همیشه ستایش و قبول کرده اند اما عده ای نیز در این زمینه ناانصافی می کنند.

او ادامه داد: برای مثال اکنون احداث مترو که در زیر زمین انجام می شود، به چشم نمی آید اما میلیاردها پول صرف این پروژه می شود تا شهرمان در آینده زیباتر جلوه کند.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: بر اساس حرکتی که در شورای پنجم انجام شده، سعی کرده ایم از کارهای ویترینی جلوگیری شود. اجرای مسیرگشایی  در مناطق کم برخوردار، توسعه فضای سبز، تداوم نهضت آسفالت، مبارزه با فساد، پیگیری موضوع سختی کار پاکبانان، پرداخت به موقع حقوق کارکنان، نظم دهی به قراردادهای پرسنل و ... مواردی مهم از اقدامات دوره فعلی شهرداری و شورا است.

او افزود: توسعه فضای سبز موضوع مهمی است که تا به امروز نزدیک به ۳۴ پارک در محله های مختلف شهر مورد بهره برداری قرار گرفته است. بزرگترین پارک شهرمان که پارک آذربایجان است با ۲۰۰ میلیارد تومان دوباره احیا می شود و پارک خیابان ارتش و پارک باغ شهر در حوالی نصف راه با ۲۴ میلیارد تومان از کاربری مسکونی تبدیل به فضای سبز شده است.

صادق زاده گفت: نهضت آسفالت شاید به چشم نیاید اما کارهای بزرگی در این زمینه انجام شده است. ما شاهد تحولی بزرگ در شهر پرآوازه تبریز هستیم که به همت مردان پرتلاش در مجموعه شهرداری انجام می شود.

او ادامه داد: دکتر ایرج شهین باهر، شهردار محترم تبریز در مبارزه با سیستم فسادی که قبلا در شهرداری بوده، تلاش زیادی کرده و توانسته این موضوع را به صفر برساند. فساد سیستماتیک اکنون در شهرداری به صفر رسیده که این موضوع به همت شورای پنجم و شهردار بوده و مردم باید قدردان این حرکت اصیل مجموعه شهرداری باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: طبق توافقی که با سازمان آب و فاضلاب داشتیم در خصوص انشعاب فاضلاب حرکت بزرگی شده و این کار به ۸۵ درصد رسیده است. در بازدیدی که از محله آخمقیه داشتم، نقطه ای کانال کشی شده است که اصلا دیده نمی شود اما امروز شورا و شهرداری در این خصوص تلاش کرده و حرکت بزرگی کرده است.

او ادامه داد: به همت مدیران شهرداری و بر اساس تصمیمات شورای شهر، در سال ۹۹ کارهای بزرگی طراحی و برنامه ریزی شده که مردم شاهد اجرای آن خواهند بود. چند پروژه در منطقه ۴ و ۱ با حمایت های شهردار افتتاح شد و امروز هم شاهد افتتاح هفت پروژه در شهرداری منطقه ۲ بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز