رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:

ضرورت راه‌اندازی سیستم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از خزانه متمرکز

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۰:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۴۶۸۱
ضرورت راه‌اندازی سیستم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از خزانه متمرکز
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت راه‌اندازی سیستم پرداخت حقوق کارگران شهرداری از خزانه متمرکز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: با وجود اینکه پیش تر اعلام شده حقوق کارکنان شهرداری از خزانه متمرکز پرداخت شود، اما به دلیل عدم تحقق این امر، لازم است که شهرداری نسبت به راه اندازی سیستم پرداخت متمرکز حقوق اقدام کند.

وی اضافه کرد: شهرداری باید فرایندی برای یکسان سازی زمان پرداخت حقوق کارکنان در نظر بگیرد تا نظم مالی مناسبی در شهرداری تبریز به وجود بیاید.

دبیری همچنین با اشاره به روز شهرداری ها ودهیاری ها گفت: این روز را به کارکنان شهرداری تبریز تبریک گفته و آروزی موفقیت برای کارکنان شهرداری داریم که سرسبزی و پاکیزگی شهر در سایه فعالیت‌های آن ها به وجود آمده است.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به ۱۴ تیر، روز قلم گفت: قلم‌زبان عقل و معرفت است و در قرآن نیز به قلم قسم خورده است که باید از اهل قلم‌حمایت جدی شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به ۱۶ تیر روز مالیات، تاکید کرد:  لازم است همه نسبت به پرداخت به موقع مالیات خود اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به غیبت غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه شورای شهر، از ابتلای وی به کرونا خبر داد و  گفت: آروزی سلامتی برای این عضو شورای شهر داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز