معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

آذربایجان شرقی از قطب‌های مهم تولید فولاد در کشور است

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۶۲۰۱
آذربایجان شرقی از قطب‌های مهم تولید فولاد در کشور است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان از قطب‌های مهم تولید فولاد در کشور است، افزود: تولید فولاد یکی از بخش‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی  جهانگیری در نشستی با مدیران مجتمع فولاد میانه پس از بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع، گفت: استفاه از ظرفیت معادن بویژه معادن مرتبط با صنعت فولاد و حل مشکلات و موانه آنها از اولویت‌های ماست و این امر تأثیر بسزایی بر توسعه اشتغال در استان خواهد داشت.

 
وی با ابراز امیدواری نسبت به افتتاح فاز سه و توسعه فولاد میانه تا نیمه اول سال 1400، گفت: توسعه تولید آهن اسفنجی، سبب رفع مشکل تامین مواد اولیه و کمک به واحدهای مرتبط است که امیدواریم با افتتاح طرح توسعه فولاد میانه این مشکل برطرف شده و جوابگوی نیاز استان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان میانه، از شرکت فولاد کانی حدید در شهرک صنعتی شماره 2 میانه و کارخانه فولاد میانه بازدید کرد.

وی همچنین از عملیات ساخت کشتارگاه صنعتی آتروپات بازدید و برای رفع مشکل تسهیلات بانکی این کشتارگاه، دستورهای لازم را به دستگاه‌های مسئول صادر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز