"بازیافت زندگی" در فاز سوم به شهرک های صنعتی رسید

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۲۶۵۴۳
مدیرعامل موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از آغاز فاز سوم طرح بازیافت زندگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد میلانی با اشاره به اینکه طرح بازیافت زندگی با هدف مدیریت پسماندهای خشک و قابل بازیافت خانگی شهروندان در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و تامین هزینه های درمانی انها کلید خورده، اظهار داشت: با تامین زیرساخت ها و امکانات لازم و حمایت همراهان همیشگی این موسسه، طرح بازیافت زندگی در فاز سوم خود شهرک های صنعتی را نیز تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه طرح "بازیافت زندگی" به منظور نجات زمین و روزهای پر امید برای کودکان سرزمینمان کلید خورد، یادآور شد: مشارکت مردمی در مدیریت پسماندهای قابل بازیافت برای سلامتی شهر و محیط زیست حایز اهمیت بوده و با هدف گذاری های انجام شده می تواند زندگی بخش برای کودکان مبتلا به سرطان نیز باشد.

میلانی با اشاره به شرایط ویژه این روزهای کشور و تبریز در پی شیوع ویروس کرونا گفت: باتوجه به محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا بوجود آورده و برای حفظ آسایش و راحتی شهروندان و همراهان همیشگی شهروندان محترم، موسسه تسکین با عقد همکاری با عوامل اپلیکیشن درشو، زمینه دریافت پسماندهای خشک خانگی در محدوده تبریز را از درب منازل فراهم کرد.

وی همچنین افزود: شهروندانی که تمایل به همکاری با طرح بازیافت زندگی را داشته و در خارج از محدوده شهری تبریز تا حد ترخص شرعی بوده و یا کارخانه ها و صنایع شهرک های صنعتی می توانند برای هماهنگی با دفتر تسکین با شماره  ۰۴۱-۳۳۳۷۳۵۳۵ تماس حاصل کنند.

میلانی خواستار همراهی شهروندان، هنرمندان و اقشار مختلف جامعه به منظور اجرای طرح بازیافت زندگی شد و گفت: همراهی شهروندان می‌تواند موسسه تسکین را در دستیابی به دو هدف توجه به تفکیک زباله‌های قابل بازیافت و تامین هزینه‌های درمانی برای کودکان مبتلا به سرطان یاری کند.

خبرنگار: یاسمین مولانا

 

نظر شما