مسابقه کتابخوانی مادر و دختر تمدید شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۶۵۷۳
مسابقه کتابخوانی مادر و دختر تمدید شد
مهلت شرکت در مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر در پی استقبال شهروندان تبریزی تا ۳۰ تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فراخوان مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر همزمان با روز دختر و دهه کرامت توسط امور بانوان و خانواده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز منتشر شده است.

این مسابقه فرهنگی با هدف تکریم دختران، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایجاد نشاط و پویایی میان دختران و خانواده‌ها با الهام از آموزه‌های رضوی و ضرورت توجه به سلامت جسمی و روانی دختران برگزار می‌شود.

از دیگر اهداق برپایی این مسابقه می توان به ایجاد زمینه برای گسترش مشارکت اجتماعی دختران، صیانت از خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره کرد.

اولویت دادن به امور تربیتی و تفریحی دختران از مهمترین اهداف فعالان فرهنگی است و امور بانوان و خانواده شهرداری تبریز نیز از این امر مستثنی نبوده و تلاش می کند تا تصویری منحصربه فرد از قداست دختران را در ذهن خود دختران و خانواده ها حک کند. در همین راستا همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت، معاونت فرهنگی اجتماعی مدیریت امور بانوان و خانواده مسابقه بزرگ مادر و دختر را برگزار می کند.

این مسابقه از کتاب "دختران آفتاب" نوشته محمدرضا رضایتمند بوده و برای دختران نوجوان (سنین ۱۲ الی ۱۸ سال) و مادرانشان برگزار خواهد شد.

مسابقه بزرگ کتابخوانی مادر و دختر با همکاری سازمان فن آوری و اطلاعات شهرداری تبریز از سوم تیر ماه همزمان با روز دختر و آغاز دهه مبارکه ولایت آغاز شده و علاقمندان تا ۳۰ تیر می توانند در آن شرکت کنند.

شرکت کنندگان جهت ثبت نام در این مسابقه نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را همراه با انشای نگاشته شده به آدرس الکترونیکی banovan@tabriz.ir ارسال کنند. از میان برترین و بهترین انشاهای ارائه شده که از طریق کمیته کتاب معاونت معرفی خواهند شد به سی نفر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نظر شما