به رغم شرایط اقتصادی موجود و وضعیت کرونا؛

هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۸:۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۷۳۱۶
هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: به رغم شرایط اقتصادی موجود و نابسامانی بازار و وضعیت شیوع ویروس کرونا هیچ یک از پروژه های سازمان عمران تعطیل نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بابک شریفی با اعلام این خبر افزود : اجرای پروژه ها در شرایط فعلی سختی های بیشماری دارد که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران این سازمان هیچ پروژه ای تعطیل نشده و تلاش می شود تمامی پروژه های عمرانی و آسفالت ریزی با برنامه ریزی صحیح و پیگیری مناسب اجرا و به اتمام برسد.

شریفی با اعلام اینکه رسالت این سازمان عمدتا به سه حوزه اجرای پروژه های شاخص عمرانی، تولید، توزیع و پخش آسفالت در سه محور (اساسی توسط سازمان، پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق) و مطالعات طرح ها و پروژه ها مربوط است، تصریح کرد: اجرای پروژه پل ارتش، پل همسان، مقبره الشعرا، مقبره دوکمال، جاده آناخاتون، آماده سازی صنعتگران، ایستگاه های BRT، خیابان ۲۴متری فرشته، پایدارسازی ترانشه پاسداران و...  با تمام ظرفیت و توان در حال اجراست که تلاش می شود با نظارت کامل و دقت در کیفیت اجرائی علیرغم شرایط اقتصادی نابسامان و کرونائی در حداقل زمان به اتمام و بهره برداری برسد.

وی ضمن تشریح برنامه های آسفالت ریزی گفت: هدف و برنامه سازمان عمران حسب تاکید شهردار تبریز تمرکز بر کیفیت است.

کارخانجات سازمان بدون تعطیلی نسبت به پخت آسفالت اقدام می کنند

شریفی ادامه داد: زمان بر بودن اجرای برخی پروژه ها ناشی از شیوه های اصلاحی اصولی  بوده است که قبل از اجرای آسفالت معابر از محل مد نظر سونداژ انجام می گیرد و نسبت به ارزیابی باربری، دانه بندی و زیرسازی معابر اقدام و سپس با تراش اسفالت و تحکیم بستر لایه های قدیمی، رویه آسفالت اجرا می شود.

او افزود : کارخانجات اسفالت سازمان عمران بدون تعطیلی نسبت به پخت آسفالت اقدام کرده و علاوه بر اجرای پروژه های آسفالت اساسی توسط این سازمان به پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق نیز بصورت روزانه در محل کارخانه  جهت توزیع در سطح شهر حسب اولویت بندی خود مناطق اقدام می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز