استاندار آذربایجان شرقی:

حاشیه‌ها نباید مانع خدمت‌رسانی به مردم شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۲۸۵۵۸
حاشیه‌ها نباید مانع خدمت‌رسانی به مردم شود
استاندار آذربایجان شرقی، ارتباط مستقیم و مستمر با مردم را از مهم‌ترین وظایف ذاتی مدیران برشمرد و ادامه داد: از تمامی مدیران استان انتظار دارم که خدمات خود را به بهترین شکل ممکن برای مردم بازگو کرده و اجازه ندهند که برخی حواشی و تخریب‌های جهت دار، آنها را از ارائه خدمت به مردم بازدارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار مدیران بهزیستی و تامین اجتماعی استان به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، گفت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است که شایسته قدردانی است.

وی بر پرهیز از کمیت‌گرایی صرف در خدمات‌دهی به مردم تأکید کرد و گفت: بهبود ارائه خدمات به مردم در تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اولویت اصلی مدیران و کارکنان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی استان در الکترونیکی کردن پرونده‌ها و همچنین تمدید غیرحضوری دفترچه‌های بیمه قدردانی کرد و افزود: این روند باید ادامه داشته و دستگاه‌های دیگر نیز برای ارائه غیرحضوری خدمات خود به مردم، برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و کاربردی داشته باشند.

پورمحمدی با اشاره به حساسیت خدمت در دستگاه‌هایی همچون بهزیستی و تامین اجتماعی، اظهار داشت: این دستگاه‌ها برای امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم در تلاش هستند و با خدمات ارزنده خود به جامعه، مصداق بارز افرادی هستند که بر اساس آیات قرآن کریم، جان انسان‌ها را نجات می‌دهند.

وی ادامه داد: نجات جان افراد به معنای نجات از مرگ نیست و ایجاد شغل و سایر اقدامات مشابه نیز مصداق نجات زندگی انسان‌هاست.

پورمحمدی تأکید کرد: تمامی مدیران باید عملکرد خود را به صورت روزانه مورد بررسی قرار داده و نهایت تلاش خود را برای انجام کارهای شاخص و یادگاری به مردم انجام دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، گفت: در حال حاضر 63 درصد جمعیت استان تحت پوشش صندوق‌های مختلف اجتماعی همچون تامین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر هستند.

حسین فتحی با اشاره به سهم 43 درصدی تعاون در اقتصاد استان، گفت: بیش از 90 درصد کسب‌وکارهای فعلی استان مربوط به کسب‌وکارهای خرد و کوچک است که بسیاری از آنها در طول سه تا پنج سال از بین می روند و باید با اتخاذ تدابیر مناسب از این اتفاق جلوگیری کرد.

وی از ثبت 27 هزار فرصت و درخواست شغلی در سامانه رصد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: برای کاهش و تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری در استان باید سالانه بیش از 50 هزار شغل جدید ایجاد کرد.

مدیران کل بهزیستی و تأمین اجتماعی و مدیر درمان تأمین اجتماعی هم در این دیدار گزارشی از عملکرد یک‌ساله دستگاه‌های متبوع خود ارائه کردند.

 

نظر شما