آغاز کمپین «کروما» با آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۸۶۱۶
آغاز کمپین «کروما» با آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی
مرحله نخست کمپین «کروما» به همت همتایاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری سازمان مردم نهاد «امیدسازان راه سلامت»، معاونت بهداشت دانشگاه و اداره کل ورزش و جوانان استان با محوریت آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرحله نخست کمپین «کروما» به همت همتایاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با همکاری سازمان مردم نهاد «امیدسازان راه سلامت»، معاونت بهداشت دانشگاه  و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. 

مسئول همتایاران سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز  با اشاره به اینکه کمپین «کروما» توسط اعضای همتایاران سلامت دانشگاه و با همکاری انجمن مردم نهاد «امیدسازان راه سلامت» برنامه ریزی شده است، اظهار داشت:  کمپین «کروما» با هدف آموزش فاصله گذاری اجتماعی و آموزش استفاده از ماسک، جمع آوری ماسک جهت پیشگیری از گسترش عفونت در سطح شهر و فرهنگ سازی بهداشت شکل گرفته است. 

عرفان نظام دوست با بیان اینکه این کمپین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت فعالیت های داوطلبانه درصدد محقق ساختن این برنامه به منظور کاهش آلودگی و بهینه سازی مصرف ماسک و بازگردانی ماسک به چرخه بازیافت برگزار می شود، ادامه داد: حضور دانشجویان فقط مختص دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیست و برنامه ریزی ها برای حضور دانشجویان تمامی دانشگاه ها و آحاد مردم صورت گرفته و قبل از اعزام نیروها، اطلاعات کامل درمورد پروتکل های بهداشی به داوطلبان داده شده است. 

وی در ادامه سخنانش با اعلام اینکه در کمپین«کروما» با حضور اداره کل ورزش و جوانان استان، معاونت بهداشت دانشگاه  و اداره کل سلامت شهرداری کلانشهر تبریز درصدد اجرایی سازی اهداف راه اندازی این کمپین هستیم، افزود: این ادارات با همکاری خود با مجموعه دانشجویی همتایاران و سازمان مردم نهاد امیدسازان راه سلامت در این کمپین، تمام تلاش خود را به کار می گیرند  که خدمات خود را در اختیار اکثریت مردم قرار دهند و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهند کرد.

مسئول همتایاران سلامت دانشگاه از آغاز کمپین«کروما » در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۸ و ۱۹ تیر ماه سال جاری، در چهارراه های پرتردد شهر خبر داد و گفت: در این روزها  با هماهنگی معاونت بهداشت دانشگاه، سازمان تاکسیرانی  و اداره کل سلامت شهرداری تبریز  به رانندگان محترم سطح شهر، آموزش های لازم جهت استفاده صحیح از ماسک و پروتکل های  بهداشتی داده شد.

عرفان نظام دوست  با اشاره به اینکه قبل از آغاز به کار داوطلبان عزیز توضیحات کلی و آموزش های لازم به آنها  داده شد، اظهار کرد: بر برخورد شایسته و توجیه مناسب استفاده از ماسک در آموزش به رانندگان تاکید گردید.

وی با بیان اینکه داوطلبان در این روز به پای درد و دل رانندگان محترم نشستند و مشکلات این عزیزان در خصوص تهیه ماسک و مواد محافطتی را ثبت کردند، ادامه داد: رعایت تعداد حداکثر سه مسافر، عدم دریافت وجه نقد و تاکید بر استفاده از نرم افزارهای الکترونیکی برای پرداخت وجه و استفاده صحیح از مواد ضدعفونی کننده از دیگر توصیه های داطلبان به رانندگان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز