شهردار تبریز خبر داد:

توسعه ۴۲۷ هکتاری فضای سبز تبریز در دو و نیم سال گذشته

۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۰۳۰۷۸۵
توسعه ۴۲۷ هکتاری فضای سبز تبریز در دو و نیم سال گذشته
شهردار تبریز از توسعه فضای سبز شهری به وسعت ۴۲۷ هکتار در ۲/۵ سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش سرانه فضای سبز اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است که در این راستا توانسته‌ایم در مدت یاد شده ۳۲ پارک محله‌ای، منطقه‌ای و یا کمربند سبز در مجموع به وسعت ۴۲۷ هکتار احداث کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، ایرج شهین‌باهر با اعلام خبر فوق افزود: بیشترین فراوانی فضای سبز احداث شده از نظر وسعت مربوط به شهرداری های مناطق هفت و یک به ترتیب با هفت و پنج و نیم هکتار است که این حجم از سبزینگی در قالب پارک‌های محله‌ای اجرا شده است.

او ادامه داد: شهرداری منطقه چهار  نیز با ۸ پارک محله ای از نظر کمی بیشترین پارک محله‌ای را در بین مناطق به خود اختصاص داده است.

شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح پارک جنگلی آرپادره‌سی به مساحت ۴۰۰ هکتار نیز خبر داده و خاطرنشان کرد: بزرگترین پارک جنگلی تبریز با ۴۰۰ هکتار مساحت در منطقه آرپادره‌سی در حال توسعه و تبدیل به یکی از اماکن مهم گردشگری و توریست‌پذیر تبریز است. 

ایرج شهین‌باهر در پایان خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز پایدار شهر و افزایش سرانه فضای سبز تبریز در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است که تا پایان سال جاری تلاش داریم با تملک باغات تبریز و نیز تداوم احداث پارک‌های محله ای، به این مهم دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز