بهتاج مطرح کرد:

برنا یار رسانه ای ورزش و جوانان است/ حمایت از توسعه فعالیت های خبرگزاری برنا در سطح استان

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۱۹۴۰
برنا یار رسانه ای ورزش و جوانان است/ حمایت از توسعه فعالیت های خبرگزاری برنا در سطح استان
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از خبرگزاری برنا به عنوان یار رسانه ای این اداره کل یاد کرد و گفت: خبرگزاری برنا بازوی رسانه ای این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، دکتر ایوب بهتاج در نشست با  حمیده بردباری سرپرست خبرگزاری  برنا در استان گفت: با تکیه بر توانمندی های برنا می توانیم در مسابقات و برنامه های مختلف، آنچه اتفاق افتاده را در معرض دید مردم عزیز قرار دهیم.

وی ضمن اعلام حمایت از فعالیت این خبرگزاری در سطح استان خاطرنشان کرد: حمایت از خبرگزاری برنا همچنان در دستور کار این اداره کل قرار دارد و تلاش می کنیم تا اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه ورزش و جوانان به شکل مناسبی از این رسانه ملی منعکس شود.

حمیده بردباری سرپرست خبرگزاری برنا نیز در این نشست ضمن تقدیر از حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار تخصیص مکان مناسبی برای فعالیت این خبرگزاری شد و گفت: خوشبختانه در طی ماه های گذشته تعامل سازنده ای بین روابط عمومی این اداره کل و خبرگزاری بوده است و توانسته ایم از حداکثر توان خبرگزاری به منظور انتشار اخبار و رویداد های این اداره کل استفاده کنیم.

وی بازدید اخبار این خبرگزاری در طی ماه های گذشته را قابل توجه دانست و گفت: میزان بازدید اخبار خبرگزاری برنا از آغاز سالجاری تا به امروز سیر سعودی داشته و توانسته ایم به عنوان خبرگزاری پر مخاطب در کشور شاخته شویم.

 

 

 

نظر شما