شهردار تبریز در دیدار با خانواده کارگر جانباخته فضای سبز مطرح کرد:

سربلندی تبریز در میان کلانشهرها، مرهون زحمات کارگران عزیز است/ رانندگان سرعت مجاز درون‌شهری را رعایت کنند

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶۰
سربلندی تبریز در میان کلانشهرها، مرهون زحمات کارگران عزیز است/ رانندگان سرعت مجاز درون‌شهری را رعایت کنند
شهردار تبریز گفت: سربلندی و افتخار تبریز در حوزه فضای سبز و تنظیف شهری مرهون تلاش کارگران عزیز است که در راه خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در دیدار با خانواده مرحوم مالک‌زاده کارگر جانباخته فضای سبز با بیان مطلب فوق افزود: تمام کارگران عزیزی که هر روز با نیت خدمت به مردم و شهر از خانه خارج می‌شوند و گاها جان خود را در این راه از دست می‌دهند، شهید راه خدمت هستند.

او خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه داغدار از دست دادن این عزیز هستیم، ولی موجب عزت و سربلندی این عزیز است که در حال خدمت به مردم جان خویش را از دست داده است.

شهردار تبریز ادامه داد: امید که همه ما همچون این کارگر عزیز جان خود را در راه خدمت به مردم فدا کنیم.

او با اشاره به الزام پیمانکاران مبنی بر رعایت مسائل ایمنی نیز یادآور شد:تأکید ما همیشه این است که پیمانکاران مسائل ایمنی را رعایت کنند، ولی در حقیقت این رعایت باید دوطرفه باشد و ۵۰ درصد رعایت مسائل ایمنی دست کارگران و پیمانکاران است و مابقی بستگی به شهروندان و رانندگان دارد.

ایرج شهین‌باهر رعایت مسائل ایمنی از سوی شهروندان را موجب سلامتی و ایمنی کارگران شهرداری دانسته و عنوان داشت: شهروندان عزیز بایستی متوجه فعالیت و اشتغال نیروهای ما در کف خیابان باشند و سرعت مجاز رانندگی داخل شهر را رعایت کنند تا ان‌شاءالله شاهد بروز چنین اتفاق‌هایی نشویم.

مرحوم مالک‌زاده، کارگر بخش فضای سبز شهرداری تبریز در منطقه ۵، دو روز پیش در حین انجام وظیفه با خودروی سواری تصادف کرده و جان خود را از دست داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز