امروز رخ داد؛

پیام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به مناسبت روز ازدواج

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۰۶۷
پیام مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به مناسبت روز ازدواج
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی طی پیامی اول ذی الحجه سالروز ازدواج آسمانی امیرالمؤمنین حضرت امام علی(ع) و بانوی دو گیتی حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در پیام تبریک روز ازدواج که از سوی دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان منتشر شده، چنین آمده است:

« سالروز ازدواج حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و بانوی دو گیتی مظهر عفاف و حجاب و پاکدامنی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین فرصت برای نامگذاری این روز برای ازدواج است.
بنا بر فرمایش پیامبر اعظم(ص) که فرمود: هیچ بنایی نزد خدای عز و جل محبوب تر و ارجمندتر از ازدواج نیست، لذا جایگاه سنت حسنه ازدواج در نگاه دین مبین اسلام تا این حد جایگاه رفیع و نیکویی است و خانواده که رکن اساسی جامعه را تشکیل می دهد به واسطه ازدواج، معنا می یابد.
ازدواجی که با الگوبرداری از سیره علوی و فاطمی موفق ترین ازدواج است، چرا که در دامان پرمهر و معصومانه حضرت فاطمه صدیقه(س) بود که حضرت سید الشهدا امام حسین(ع) پرورش یافته و نامی چنین ماندگار بر تارک هستی از خود به جای گذاشته است.
قناعت تمام ناشدنی حضرت فاطمه(س) و رأفت بی مثال امام علی(ع) بود که ضامن دوام زندگی مشترک الهی آنان بود و بر همه ما شیعیان ایشان، فرض است تا در امور مختلف زندگی آنان را الگوی خویش قرار دهیم علی الخصوص در زمینه سنت نیکوی ازدواج جوانان و سامان دادن به زندگی مشترک شان.
این جانب به نمایندگی از جامعه ورزش و جوانان استان این روز مبارک را خدمت مدیران کل محترم عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان، مدیران محترم مراکز مشاوره تخصصی ازدواج وزارت ورزش و جوانان در سراسر استان، کارشناسان و مدرسان محترم حوزه ازدواج و به ویژه جوانان در آستانه ازدواج و همچنین آن عزیزانی که برای ازدواج جوانان پیشگام هستند تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال آرزو دارم تمامی جوانان میهن اسلامی در زندگی مشترک خود خوشبخت بوده و فرزندان خردمند ودانشمندی را تقدیم جامعه کنند. »

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز