معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه‌های مسئول جدیت بیشتری برای جذب سهم استان از حقوق دولتی معادن داشته باشند

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۴۱۷۹
دستگاه‌های مسئول جدیت بیشتری برای جذب سهم استان از حقوق دولتی معادن داشته باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بر جدیت دستگاه‌های مسئول برای دریافت سهم استان از حقوق دولتی معادن تأکید کرد و گفت: پروژه‌های مناسب برای جذب این اعتبارات تهیه و از ظرفیت‌های قانونی در این خصوص استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه کمیته فنی شورای معادن استان، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان درخصوص جذب سهم استان از حقوق دولتی معادن جدیت بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای این منظور لازم است برنامه استانی شامل طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام معدنی تهیه و سازمان‌های مسئول برای جذب اعتبارات مورد نیاز پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

جهانگیری همچنین با تاکید بر تسریع در انتشار فراخوان مزایده واگذاری معادن قابل بهره‌برداری و محدوده‌های اکتشافی معدن، گفت: سازوکارهای مربوط به احراز اهلیت و توانایی مالی و فنی شرکت‌کنندگان در مزایده تهیه و در جلسه کارشناسی بررسی شود.

در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت درآمدهای وصولی از محل تبصره‌ها و مواد قانون معادن در سال‌های گذشته توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه شد.

همچنین مقرر شد موضوع اختصاص یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی برای جبران خسارات ناشی از فعالیت‌های معدنی استان در جلسه‌ای کارشناسی با حضور نمایندگان استانداری، سازمان زمین‌شناسی، سازمان صمت و سایر دستگاه‌های ذیربط مطرح و بررسی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز