معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

سرمایه‌گذاری در بخش انرژی، ضرورت فعلی استان است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۳۴۶۴۵
سرمایه‌گذاری در بخش انرژی، ضرورت فعلی استان است
نشست بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی در حوزه انرژی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و یک گروه سرمایه‌گذاری از بخش خصوصی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در این جلسه، تلاش برای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی در استان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: سرمایه گذاری در بخش انرژی از ضرورت‌های فعلی استان است.

وی با بیان اینکه آماده همکاری های لازم با سرمایه گذاران هستیم، افزود: استان آذربایجان شرقی از ظرفیت های بسیار مناسبی در بخش های مختلف برخوردار است و در صورت تمایل سرمایه گذاران، آماده همکاری های مناسب برای تامین منافع مشترک هستیم.

جهانگیری تلاش برای جذب سرمایه گذاری در استان را یکی از راهکارهای توسعه و شکوفایی اقتصادی دانست و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی، مکلف به همکاری قانونی با سرمایه گذاران هستند.

وی از این گروه سرمایه گذاری خواست تا ضمن بازدید از ظرفیت های سرمایه گذاری استان در حوزه انرژی، نظرات تخصصی خود را به استانداری اعلام کنند.

گفتنی است این گروه سرمایه گذاری از جمله شرکت های مطرح و فعال در حوزه احداث نیروگاه‌هاست که آماده سرمایه گذاری بیش از هفت هزار میلیارد تومان در استان برای تامین انرژی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز