مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز :

خدمات متروی تبریز در پیشگیری از کرونا قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۳۶۳۰۵
خدمات متروی تبریز در پیشگیری از کرونا قابل تقدیر است
رئیس ستاد پیشگیری از کرونا درشهرداری تبریز به همراه مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز از اقدامات این شرکت در راستای پیشگیری از کرونا بازدید کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  حسن زاده ضمن حضور در ایستگاه های استادشهریار و ائل گلی از ارائه خدمات به همشهریان محترم بازدید کرد و گفت در طی ماه های گذشته متروی تبریز توانسته است اقدامات قابل توجهی را در راستای پیشگیری از کرونا داشته باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز نیز در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز از آغازین روزهای همه گیری این بیماری در سطح کشور اقدامات پیشگیرانه را در دستور کارخود قرارداده است 

مهندس بهرام فرهخت ادامه داد : درهمین راستا به میزان 6000 لیتر مواد ضدعفونی کننده جهت گندزدایی ایستگاه ها صرف گردیده و قطارها نیز به صورت مداوم بادستگاه های پیشرفته فوگر سرد و ترمال فوگر ضدعفونی می گردند.

مهندس فرهخت همچنین از استقرار یک دستگاه آمبولانس در ایستگاه های پرتردد خبر داد و گفت : با همکاری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز چند اکیپ پزشکی نیز در ایستگاه های پر تردد مستقر خواهند شد که درصورت نیاز خدمات مورد نیاز را به مسافرین عزیز ارائه دهند.

 

نظر شما