اعلام حمایت شهردار تبریز از دفاتر رسانه ای

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۷:۲۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۲۲۱۱
اعلام حمایت شهردار تبریز از دفاتر رسانه ای
شهردار تبریز به منظور تامین دفاتر رسانه ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: با توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباطی، خبرنگاران جدیدی با عنوان شهروند خبرنگار شروع به فعالیت کرده اند که همین باعث شده کار خبرنگاران حرفه ای سخت تر و مهم تر باشد.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی قطعا باید دقت در حوزه خبررسانی بیش از پیش باشد، افزود: امروزه مشکلاتی از جمله تحریم و مشکلات اقتصادی در کنار شیوع ویروس کرونا، شرایط سختی را به وجود آورده است که برای عبور از آن باید همه اقشار جامعه از جمله خبرنگاران کنار همدیگر باشند.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه انتشار اخبار خوب می تواند در جامعه باعث امیدآفرینی و تقویت روحیه افراد شود، گفت: از خبرنگاران عزیز انتظار می رود این روزها در کنار طرح انتقادات به جا، در انتشار اخبار خوب و امیدآفرین نیز اهتمامی ویژه داشته باشند.

او در ادامه حضور خبرنگاران را عامل حرکت جوامع به سمت توسعه دانست و بیان کرد: خبرنگاران با واداکردن مسئولان به شفافیت و برقراری عدالت در حوزه های مختلف، امکان توسعه را فراهم می کنند.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این موضوع برای همگان آشکار است که خبرنگاران با عشق و علاقه در این شغل فعالیت می کنند و قطعا با نگاه صرفا مادی نمی توان در چنین حرفه دشواری دوام آورد.

شهردار تبریز با یادآوری اینکه مجموعه شهرداری تبریز همواره پذیرای انتقادات سازنده از سوی خبرنگاران است، تاکید کرد: این خبرنگاران هستند که ما را در یافتن مشکلات و کاستی های نقاط مختلف شهر یاری می کنند و قطعا چنین همیاری، ارزشمند است.

او همچنین در پاسخ به مطالبات خبرنگاران درباره حمایت هرچه بیش تر مجموعه مدیریت شهری از رسانه ها و خبرنگاران، اعلام کرد: از تشکل های صنفی خبرنگاری می خواهیم با ارائه طرح های پیشنهادی خود به شهرداری تبریز که می تواند به لوایح صحن علنی شورا تبدیل و سپس اجرایی شود، در این حوزه قدم بردارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز