همزمان با هشتمین سالگرد زلزله ارسباران صورت گرفت :

گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله ۲۱ مرداد ۹۱ ارسباران در ورزقان / احداث مجتمع امدادی توسط مجتمع مس آذربایجان

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۶:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۳۲۴۳
گرامیداشت یاد و خاطره جانباختگان زلزله ۲۱ مرداد ۹۱ ارسباران در ورزقان  / احداث مجتمع امدادی توسط مجتمع مس آذربایجان
مدیر عامل هلال احمراستان ، مدیرکل بحران و فرماندار ورزقان به همراه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ورزقان با حضور در مزار جانباختگان زلزله ارسباران در زغن آباد با نثار فاتحه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، اعضای حاضر در جلسه ای که به همین مناسبت در فرمانداری ورزقان تشکیل یافته بود حضور یافته  و پیرامون عملکرد  دستگاههای امدادی در حوادث به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

در این نشست خانی فرماندار ورزقان با تجلیل از خدمات  جمعیت هلال احمر در حوادث و سوانح مختلف به ویژه زلزله ارسباران در سال 91 و اطفا حریق جنگلهای ارسباران در سال جاری گفت : اتخاذ تدابیر لازم و بالا بردن سطح  آمادگی نیروهای امدادی در سالهای اخیر موجب کاهش تلفات ناشی از حوادث شده و مدیریت مطلوب حوادث را در پی داشته است .

همچنین در این نشست مجتمع مس آذربایجان ( سونگون ورزقان  ) از احداث  مجتمع امدادی چند منظوره در منطقه علی بیگ کندی ورزقان  خبر داد که در این مجتمع تمامی دستگاههای امدادی از جمله جمعیت هلال احمر ، پلیس راه ، راهداری ، اورژانس و آتش نشانی مستقر و به ارائه خدمات امدادی به حادثه دیدگان از سوانح و حوادث مختلف خواهند پرداخت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز