مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز:

اعمال تمام پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه بین المللی تبریز/ میزبانی تبریز از ۶۰ نمایشگاه بین المللی

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۳۲۴۸
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز از اعمال تمامی پروتکل های بهداشتی در برگزاری نمایشگاههای این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب ماهوتی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: ملاک برای ما نظرات ستاد کرونا در استان است و تا به امروز تمامی نمایشگاه ها با مجوز این ستاد برگزار شده است.

وی گفت: کارگروه توسعه صادرات استان امسال مجوز 60 نمایشگاه را صادر کرده و تا به امروز نیز برگزاری تمامی نمایشگاه ها با رعایت موارد بهداشتی بوده است.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین بازدید کنندگان و حتی غرفه ها را نیز مطرح کرد و گفت:  در تمامی نمایشگاه ها ماسک رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد و غرفه بندی ها نیز با توجه به ملزومات شرایط کرونایی تغییر کرده و فاصله غرفه ها افزایش یافته است.

ماهوتی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود شرایط قرمز استان آذربایجان شرقی در رابطه با کرونا نمایشگاه ها را تعطیل نمی کنند گفت: به نظر شما چه تفاوتی بین بازار و یک پاساژ و یک نمایشگاه است در صورتی که ما از بهترین شرایط تهویه هوایی بهره مند هستیم و تمام موارد بهداشتی را نیز رعایت می کنیم. امروز باید اقتصاد در جریان باشد و هر وقت پاساژ هارا تعطیل کردند و بازار تعطیل شد ما خودمان نمایشگاه را تعطیل می کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز، از برگزاری نمایشگاه‌های متعدد از جمله قطعات یدکی، لوازم خانگی، ‌صنعت حمل و نقل، فلزات گرانبها و جواهرات، کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی و ... خبر داد و گفت: احتمال می دهیم امسال نمایشگاه کتاب برگزار نشود از این رو با تمرکز بر نمایشگاه های تخصصی مسیر فعالیت را ادامه خواهیم داد.

وی از توسعه فضای نمایشگاهی در سال 1400 توسط این مجموعه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده سال 1400 بازسازی ها و ساخت و سازهای جدیدی را در مجموعه خواهیم داشت.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز