رئیس شورای اسلامی شهر تبریز؛

برنامه‌ای جدید برای حمایت از بازنشستگان تدوین شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۴۵۲۰
برنامه‌ای جدید برای حمایت از بازنشستگان تدوین شود
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار تدوین برنامه ای جدید از سوی شهرداری و شورای شهر تبریز برای حمایت از بازنشستگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری  در آغاز یکصد و نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به نامگذاری ۲۵ مرداد به عنوان روز تکریم بازنشستگان، گفت: بازنشستگان قشری هستند که پس از بازنشستگی دچار مشکلاتی می‌شوند و وظیفه ما حمایت از آن ها است.

او اضافه کرد: پیش از این نیز لایحه‌ حمایتی شهرداری از بازنشستگان به صحن شورا آمده بود ولی معتقدم نتوانستیم به طور شایسته از این عزیزان حمایت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ابراز خواستار شد که برنامه‌ای از سوی شورای شهر و شهرداری تبریز برای حمایت از بازنشستگان تدوین شود.

شهرام دبیری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به  سالروز ورود آزادگان به کشور، بیان کرد: آزادگان کسانی هستند که سال‌های متمادی از حیات خود را در اسارت بودند و گاهی مشکلاتی نیز برای آنها پدید آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: قصد داریم در سال پایانی دوره پنجم شورا، برنامه‌ای برای مشارکت اعضای شورا در امور مختلف و تقسیم وظایف در دستور کار قرار بدهیم.

او یادآور شد: مسئله انتخابات مهم نیست و تا آخرین روز باید بر اجرای وظایف خود همت کنیم. باید با تقسیم وظیفه و پیگیری‌های مختلف، کار خود را به نحو احسن انجام دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز