مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی:

آب تبریز در وضعیت سر به سر/ مشترکین پرمصرف ۱۷ درصد جریمه می‌شوند

۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۶۹۸۰
آب تبریز در وضعیت سر به سر/ مشترکین پرمصرف  ۱۷ درصد جریمه می‌شوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب توسط مردم گفت: در حال حاضر آب تبریز در وضعیت سر به سر قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند احتمال قطعی آب همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا ایمانلو ادامه داد: از مجموع ۶۳ شهر استان در ۱۴ شهر، میزان آب در  حالت سر به سر است و باید نسبت به صرفه جویی جدی باشیم.

وی از احتمال قطعی آب در صورت عدم رعایت حجم مصرف آب از سوی شهروندان تبریزی خبر داد و گفت: بر اساس مقررات و آیین نامه های موجود مشترکین پرمصرف  ۱۷ درصد جریمه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی  جمعیت شهری تحت پوشش این شرکت را نزدیک به سه میلیون نفر و جمعیت روستایی تحت پوشش را حدود ۸۵۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت:کیفیت آب در آذربایجان شرقی و توزیع آب ۱۰۰ درصد بهداشتی است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به  فعالیت ۲۴ آزمایشگاه در سطح  استان، گفت:  روزانه حدود ۳۵۰۰ نمونه برداری از آب انجام شده و کیفیت آب از نظر شیمیایی و میکروبی هر لحظه کنترل می‌شود، از این رو کیفیت آب استان قابل قبول بوده و وضعیت خوبی از این نظر داریم.

وی با اشاره به برنامه های این شرکت در راستای افتتاح طرح های شاخص همزمان با هفته دولت گفت:  ۱۴۵ میلیارد تومان جمع اعتبار پروژه‌ها ی شرکت است که ۱۳۸ میلیارد تومان از آن، آمادگی افتتاح دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز