استاندار آذربایجان شرقی:

سختگیری‌های بی‌اساس تولید کنندگان را دلسرد می کند

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۷۳۹۶
سختگیری‌های بی‌اساس تولید کنندگان را دلسرد می کند
استاندار آذربایجان شرقی بر تقویت سیاست‌های حمایت از تولید برای تحقق جهش تولید تأکید کرد و گفت: رونق و جهش تولید از اساسی‌ترین راهبردهای کشور در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در شصت و یکمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، گفت: آینده جوانان و نسل‌های آینده کشور در گرو توجه به بخش تولید و رفع چالش‌های پیش روی صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی از اهتمام دولت برای حل مشکلات حوزه تولید خبر داد و گفت: پیشنهادهای فعالان بخش خصوصی در رابطه با ضرورت تعلیق برخی از سیاست‌های ارزی بانک مرکزی در قالب یک نامه به دکتر روحانی منعکس شده و با پیگیری ویژه معاون اول رئیس جمهور به رئیس بانک مرکزی ارسال شده است.

پورمحمدی خواستار تسهیل امور تولید و صادرات از سوی مسئولان بخش‌های مربوط شد و گفت: فعالان بخش خصوصی، سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و سختگیری‌های بی‌اساس، باعث دلسردی این قشر برای رونق تولید می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه سخنان خود خواستار هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با مدیریت اجرایی استان در برخورد با سوءاستفاده‌ها و تخلفات احتمالی در بخش صنعت و تولید شد و گفت: در برخورد با سودجویان و سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط افتصادی کشور نباید چشم‌پوشی شود؛ در عین حال پیش از احراز تخلف، هیچ مجموعه‌ای حق برخورد با واحدهای تولیدی را ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز