استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد:

امنیت، پایه و اساس همه فعالیت‌هاست/ قدردانی از نقش فعال سپاه و بسیج در تأمین امنیت استان

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۹۸۳۴
امنیت، پایه و اساس همه فعالیت‌هاست/ قدردانی از نقش فعال سپاه و بسیج در تأمین امنیت استان
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امنیت پایدار، پایه و اساس همه فعالیت‌ها در کشور و استان است، گفت: آذربایجان شرقی به‌رغم موقعیت استراتژیک خود، در سایه همراهی مردم و تلاش شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و اقدام به‌موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی به مناسبت هفته دولت، امنیت پایدار را بزرگترین دستاورد انقلاب دانست و گفت: آذربایجان شرقی از نظر شاخص‌های امنیتی جایگاه بالایی دارد و در سایه عنایت الهی و تلاش یگان‌های نظامی و انتظامی، هیچ مشکل امنیتی خاصی در استان نداریم.

وی با قدردانی از مشارکت فعال سپاه و بسیج در تأمین نظم و امنیت در استان، گفت: اگر امسال شاهد راه‌اندازی 500 واحد تولیدی جدید در استان هستیم در سایه امنیت است.

پورمحمدی اظهار داشت: با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، هیچ مسأله‌ای از نظر امنیتی در استان به وجود نیامده و مسئولان استان نیز با جدیت برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار که در محل استانداری انجام شد، با تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی گذشته، حال و آینده دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

سردار عابدین خرم با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت، گفت: نگاه ایشان به عملکرد دولت و نظام در میان بحران‌های جهانی، نگاه امیدوارکننده‌ای بود.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای گرفتار کردن نظام جمهوری اسلامی با بحران و ناامنی، گفت: با وجود این تلاش‌ها، وضعیت جهانی به گونه‌ای رقم خورده است که خود آنها گرفتار بحران شده‌اند و کشور ما به سلامت از شرایط سخت عبور کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین از پیگیری و جدیت استاندار و مسئولان اجرایی استان در رسیدگی به مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی، همدلی و همکاری میان مسئولان استان، موجب آرامش در بخش‌های مختلف شده و به‌رغم تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، اداره امور در آذربایجان شرقی وضعیت مناسبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسائل کارگری در آذربایجان شرقی در مقایسه با تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در پائین‌ترین سطح است که نشان می‌دهد مسئولان اجرایی نسبت به مشکلات این بخش پاسخگو هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز