نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

خاطرات پشتیبانی دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۵۳۰۷۱
خاطرات پشتیبانی دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: خاطرات پشتیبانی دفاع مقدس باید بیش از پیش مورد توجه نهادهای فرهنگی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  آذربایجان‌شرقی،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بیست و سومین شب خاطره حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: اگر بخواهیم انسان هایی که در برهه های حساس کشور را به مردم بشناسانیم باید اقدامات موثری انجام گیرد که به طور مثال می توان به برگزاری بزرگداشت شهید شیخ خیابانی توسط مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در آینده نزدیک در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: باید در خصوص تاریخ انقلاب اسلامی اقدامات موثری صورت گیرد که در این رابطه از حوزه هنری استان قدردانی می کنم که افتخارات آذربایجان را به رشته تحریر درمی آورند.

وی با اشاره به رونمایی کتاب «شدم راننده جنگ» توسط حوزه هنری استان اظهار کرد: باید کتاب های فراوانی در خصوص پشتیبانی دفاع مقدس به نگارش در آید و همچنین مراسمات تجلیل و بزرگداشت از رزمندگان به دلیل گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل جبهه و جنگ صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز همچنین ادامه داد: باید نقش آذربایجان، لشکر عاشورا و شهید مدنی در ارتباط با سوسنگرد و شلمچه، تهیه و تدوین شده و در اختیار جوانان گذاشته شود.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داریم، افزود: باید گنجینه های انقلاب اسلامی با تهیه و تدوین کتاب، دست به دست شود و خانواده های شهدا و ایثارگران مورد تکریم قرار گیرند چرا که ما وظیفه سنگین در خصوص شهدا بر گردن داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز