مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

شیوه نامه های بهداشتی مدارس سخت‌گیرانه لحاظ شده است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۳:۵۳:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۳۸۷۱
شیوه نامه های بهداشتی مدارس سخت‌گیرانه لحاظ شده است
همزمان با سراسر کشور، مدارس آذربایجان شرقی با حضور دانش آموزان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیش از 8 هزار مدرسه استان بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در آیین بازگشایی مدارس که به صورت پایلوت در آموزشگاه دخترانه عفتیه ناحیه 4 تبریز برگزار شد، گفت: همه ۸۹۰۰ مدرسه استان از امروز ۱۵ شهریور ماه باز خواهند بود و مدیران، عوامل اجرایی و معلمان در مدرسه حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: عجله‌ای برای حضور صد درصدی دانش آموزان در روز شنبه نیست و بر اساس دستورالعمل‌ها زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و فاصله دانش آموزان از یکدیگر یک متر خواهد بود.

وی با بیان اینکه همکاران اداری شبانه روزی برای تمهید مقدمات لازم تلاش کرده اند، ادامه داد: فعالیت‌ها و برنامه‌های لازم، ثبت نام، توزیع کتاب و کلاس‌بندی هم از سه ماه قبل برای بازگشایی مدارس انجام شده و شیوه نامه های بهداشتی نیز سخت‌گیرانه لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: مدیران با هماهنگی و نظر اولیاء، نحوه‌ برگزاری کلاس، شکل حضور دانش آموزان و خدمات گیری از آموزش و پرورش را تنظیم می‌کنند، یعنی عجله‌ای برای حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در روز شنبه نیست.

پاشایی هدف از آغاز زود هنگام مدارس را مروری بر چگونگی ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان اعلام کرد.

 

 

نظر شما