سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد:

فعالیت ۴۲۹۲ تعاونی در سطح استان/شفافیت فضای نقد وگفتگو را در اداره امور فراهم می کند

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۳:۳۴:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۴۴۱۷
فعالیت ۴۲۹۲ تعاونی در سطح استان/شفافیت فضای نقد وگفتگو  را در اداره امور فراهم می کند
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از فعالیت 4292 تعاونی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین فتحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در طی سال های گذشته شاهد اقبال عمومی به تعاونی ها هستیم و در حال حاضر 78900 نفر در تعاونی های استان مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به فعالیت 923 تعاونی صنعتی در سطح استان گفت: بیش از 10 هزار نفر در این تعاونی ها عضویت دارند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۷۵ درصد از جمعیت استان عضو شرکت‌های تعاونی و از خدمات بخش تعاون بهره مند می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از صادرات 99 میلیون دلاری تعاونی‌ها استان خبر داد و گفت: تعاونی ها می توانند در بحث های اقتصادی تاثیر گذار باشند.

فتحی گفت: در پنج سال گذشته 38 هزار و واحد مسکونی توسط شرکت تعاونی‌های مسکن احداث شده و اختیار اعضای شرکت‌های تعاونی قرار داده شده است و نزدیک 10 هزار واحد مسکونی هم در دست ساخت و تکمیل است.

وی ، با اشاره به شعار محوری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیوستن دستگاهها، نهادها و سازمانها به پویش ملی شفافیت گفت: شفافیت تنها مسیر بازگشت به اعتماد عمومی و مشارکت ملی و زمینه نظارت مردم بر عملکرد دستگا‌هها را فراهم می‌سازد.

فتحی با تاکید بر دعوت وزیر کار برای پیوستن به پویش ملی شفافیت گفت: شفافیت فضای نقد، گفتگو و به کارگیری خرد جمعی را در اداره امور فراهم می کند.

وی با اشاره به آیین رونمایی از سامانه های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: ۳۲ سامانه شفافیت شامل ۱۰ سامانه ستادی، ۱۸ سامانه مربوط به شستا و 4 سامانه در بخش‌های دیگر در این وزارتخانه راه‌اندازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز