افتتاح ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در ارس

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۷۰۳۸
افتتاح ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری در ارس
همزمان با بهره‌برداری رسمی از 58 طرح ملی در مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با دستور رئیس جمهور، 12 طرح سرمایه‌گذاری به ارزش چهار هزار و 132 میلیارد ریال و 70 میلیون یورو با حضور استاندار آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه افتتاح  طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس، افزود: ارس در کنار ظرفیت‌های بالا در عرصه تولید و صادرات، در حوزه گردشگری هم ظرفیت‌های کم‌نظیری دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مناطق آزاد بویژه منطقه آزاد ارس، بحث تولید و صادرات رونق گرفته است و امیدواریم توسعه فعالیت‌های این مناطق به رشد اقتصادی کشور منجر شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از مدیرعامل منطقه آزاد ارس، فعالان بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران طرح‌هایی که امروز در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسیدند قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح ۱۲ طرح با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در این منطقه هستیم که در حوزه‌های صنعتی و کشاورزی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای به میزان 80 هکتار در بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای خاورمیانه در این منطقه جای خوشحالی است که در کنار تأمین بخشی از نیازهای داخل، 85 درصد از تولیدات آن به کشورهای حوزه CIS و روسیه صادر می‌شود.

پورمحمدی تأکید کرد: با اهتمام ویژه دولت و تأکید رئیس جمهور، اقدامات خوبی در سال جهش تولید انجام شده است که بخشی از آنها امروز در منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز