تجمع تبریزی‌ها در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۱:۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۵۷۱۶۷
تجمع تبریزی‌ها در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر(ص)
تجمع اعتراضی مردم تبریز در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این تجمع اعتراضی با حضور حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، ایرج شهین باهر شهردار تبریز، روحانیون و اقشار مختلف مردم برپا شد.

مردم تبریز در این اجتماع با اعلام انزجار و محکومیت این عمل وقیح، خواستار برخورد با نویسندگان و کارکنان این نشریه شدند.

‌امام جمعه تبریز در این اجتماع اعتراض آمیز با اشاره به توهین گاه و بی گاه رسانه‌های غربی به اسلام و پیامبر اکرم(ص) گفت: این اقدامات مذبوهانه نشانه انفعال استکبار جهانی در برابر گفتمان آزادی خواهانه جهان اسلام است.  

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم توهین به پیامبر اسلام(ص) را اهانت به تمام پیامران الهی خواند و پاسخگویی به این اقدامات را وظیفه تمام آزادیخواهان جهان دانست.

امام جمعه تبریز همچنین هدف استکبار از این اقدام را انحراف جهان اسلام از مسئله فلسطین خواند و گفت: دشمن می خواهد موضوع رژیم اشغالگر قدس را از اولویت جهان اسلام خارج کند تا طرح های شیطانی چون معامله قرن و عادی سازی خیانتکارانه روابط با دشمن خبیث انسانیت را عملی نماید.

وی تصریح کرد:‌ مردم قهرمان آذربایجان این توطئه سازمان یافته ضدبشری را محکوم نموده و بر هوشیاری خود در برابر توطئه های دشمنان تاکید می کند.

تجمع اعتراضی مردم تبریز با مشارکت شهرداری تبریز در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس وادی رحمت برگزار شد.

 

 

 

نظر شما