قدردانی شهردار تبریز از اهالی یک کوچه سبز

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۱:۲۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸۷
قدردانی شهردار تبریز از اهالی یک کوچه سبز
شهردار تبریز گفت: شهروندان می توانند با همت و همدلی و بدون صرف هزینه، فضایی زیبا در محل زندگی خود ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر دیشب با حضور در یکی از کوچه های خیابان پروین اعتصامی ولیعصر (عج) به عنوان یک کوچه سبز، با اهدای لوح تقدیر از اهالی این محله بابت زیباسازی و ایجاد فضایی دلنشین قدردانی کرد.

در این دیدار شهردار تبریز گفت: اقداماتی که اهالی محترم این محله انجام داده اند، بسیار ارزشمند و نمود عینی مشارکت مردمی است.

او اضافه کرد: همین همت مردم و اینکه خودشان پای کار هستند و تک به تک کارهایی که اینجا انجام شده، ارزشمند و مهم است چون خودشان این زیبایی را ایجاد کرده اند و در نگهداری آن نیز همت دارند.

ایرج شهین باهر طرح کرد: کارهایی که برای زیباسازی این کوچه انجام شده است، با هزینه زیادی انجام نشده و فقط همت، همراهی، همکاری و همدلی لازمه کار اهالی محل بوده است.

او افزود: در این کوچه سبز، فضایی زیبا برای زندگی ایجاد شده است که من از همه اهالی این کوچه بابت کار خوبشان تشکر می کنم و آرزو دارم تمامی شهروندان تبریزی این کوچه را الگو قرار دهند.

رنگ آمیزی، نصب گلدان، کاشت درختان میوه، شماره گذاری و تعیین پارکینگ میهمان، حذف لامپ های پرمصرف، حذف نازیبایی های بصری، ساماندهی سیم های برق و ... از جمله اقداماتی است که اهالی کوچه ۱۰ متری دوم از ۱۴ متری نیما در خیابان پروین اعتصامی برای زیباسازی کوچه خود انجام داده اند.

 

نظر شما