اعمال قانون جدی خودروهای فاقد معاینه فنی

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹۳
اعمال قانون جدی خودروهای فاقد معاینه فنی
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: ترغیب شهروندان به اخذ معاینه فنی و اهمیت ایمنی خودروهایی که در محدوده شهر تردد می کنند می تواند در آستانه فصل سرما در کاهش آلودگی هوا بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اصغر آدی بیگ در نشست مدیران مراکز هفتگانه معاینه فنی که با حضور رییس ستاد مرکزی معاینه فنی و پلیس راهور تشکیل شد گفت: در اوایل سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا بحث اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی به شکل جدی انجام نمی پذیرفت اما از ابتدای مهر ماه در کنار طرح LEZ مقوله معاینه فنی خودروها پیگیری خواهد شد تا بتوانیم در راستای کاهش آلودگی هوا و حوادث ترافیکی با همکاری شهروندان قدمهای موثری برداریم.

آدی بیگ افزود: شهروندان می توانند با ثبت نام اینترنتی در مرکز معاینه فنی مورد نظر حضور یافته و قبل از آغاز برودت هوا از سالم بودن فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

وی ادامه داد: معمولا در آستانه سال نو و یا ابلاغ زمان اعمال قانون، شاهد ازدحام شهروندان در مراکز معاینه فنی هستیم که امیدواریم از این پس قبل از اتمام زمان معاینه فنی برای سلامتی خود و شهر خود اقدام به اخذ معاینه فنی کنیم.

در این جلسه مقرر شد فعالیت های فرهنگی سازمان اعم از پویش «یکشنبه های احترام به قانون» یا «سه شنبه های بدون خودرو» با تعامل مراکز معاینه فنی انجام پذیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز