معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

احداث کارخانه جدید تولید آسفالت/ بی‌نیازی از خرید مصالح آسفالت تا ۴۰سال آینده

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۸۷۹۵
احداث کارخانه جدید تولید آسفالت/ بی‌نیازی از خرید مصالح آسفالت تا ۴۰سال آینده
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از احداث کارخانه جدید تولید آسفالت تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین اسحقی طی گفت و گویی گفت: شهرداری تبریز معدنی در جاده مرند خریداری کرده است که ظرفیت تأمین مصالح مورد نیاز کارخانه‌ آسفالت تبریز برای ۳۰ تا ۴۰ سال آینده را دارد و در تلاش هستیم کارخانه جدیدی در مجاورت معدن احداث کنیم.

او افزود: به این جمع بندی رسیدیم که لزومی برای بارگیری مصالح از معدن خر یداری شده و انتقال آن به کارخانه آسفالت نیست و می توانیم در محل همان معدن اقدام به ساخت کارخانه آسفالت جدید کنیم که در این زمینه، سنگ شکن بزرگی نیز خریداری می‌کنیم تا همان مصالح موجود در معدن را تبدیل به مواد اولیه تولید آسفالت کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به مزیت‌های احداث کارخانه جدید تولید آسفالت اظهار داشت: زمین کارخانه جدید و مجوزهای ساخت آن نیز اخذ شده است و دومین کارخانه آسفالت تبریز را در بخش شمالی شهر احداث کنیم که حسن دیگری به جز صرفه جویی و افزایش تولید دارد و آن تأمین آسفالت مناطق شمالی تبریز از جمله مناطق ۱۰، ۴ و ۱ و حتی ۶ از آن کارخانه است.

او اضافه کرد: با احداث کارخانه جدید  شاهد کاهش هزینه حمل، افزایش تناژ تولید و آسفالت ارزان و با کیفیت می‌شویم که در تلاش هستیم تا پایان دوره پنجم شورای تبریز، این مهم صورت گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز