مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز خبر داد:

اشعار استاد شهریار به انتخاب شهروندان اکران شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۲۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۵۹۵۲۱
اشعار استاد شهریار به انتخاب شهروندان اکران شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز اعلام کرد: در آستانه روز شعر و ادب فارسی، نقاط مختلف شهر تبریز با اشعاری از شهریار شیرین سخن فضاسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،سعید حاجی‌زاده از این فضاسازی‌ سطح شهر همزمان با ۲۷ شهریور، روز بزرگداشت استاد سید محمدحسین شهریار و روز شعر و ادب خبر داد و گفت: ابیاتی از اشعار ماندگار استاد شهریار در قالب بیلبوردها و بنرهایی در سطح شهر نصب  و اکران شده است.

حاجی‌زاده در خصوص انتخاب این ابیات بیان کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با راه اندازی پویش مردمی و نظرسنجی از عموم شهروندان در فضای مجازی، بخشی از پر تکرارترین پیشنهادهای شهروندان را در قالب بنرهای شهری در نقاط مختلف شهر به ویژه مسیر بلوار استاد شهریار نصب کرده است.

او افزود: این اشعار به همراه نام و شناسه مجازی شهروندان پیشنهاد دهنده نصب شده و در آستانه روز شعر و ادب فارسی فضای شهر تبریز را به جوشش شعر و ذوق و هنر آراسته است.

به گفته سعید حاجی زاده، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در تلاش است در مناسبت‌های مختلف با فضاسازی های گسترده در سطح شهر، رویدادهای مهم فرهنگی و تاریخی را برای شهروندان تداعی کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز