به مناسبت روز آتش نشان و خدمات ایمنی صورت گرفت؛

حضور نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز در منزل زنده‌یاد قلی‌زاده

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۵۸۱۷
حضور نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز در منزل زنده‌یاد قلی‌زاده
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، عضو مجلس خبرگان رهبری، شهردار تبریز و عضو شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرعامل سازمان آتش نشانی با حضور در منزل زنده یاد محمد قلی زاده، یاد و خاطره این شهید راه خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، ایرج شهین باهر، سونیا اندیش و علیرضا زبردست به مناسبت روز آتش‌نشان با حضور در منزل زنده‌یاد محمد قلی‌زاده با خانواده آن مرحوم دیدار و یاد خاطره او را زنده نگه داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در این دیدار با بیان اینکه آتش ‌نشانان، مردان آهنینی هستند که در روزهای حساس، آرامش را به شهروندان هدیه می ‌دهند، اظهار کرد: آتش‌ نشانان برای خلق آرامش و امنیت شهروندان در صحنه ‌های مختلف و حساس نقشی موثر دارند.

وی با یاد آوری اینکه مرحوم محمد قلیزاده در حادثه آتش‌سوزی بازار بزرگ تبریز نیز نقش محوری ایفا کرد، افزود : ایشان مدیر خط مقدم مبارزه با کرونا در تبریز  بودند که خبر درگذشتان بر اثر این بیماری خیلی ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به خدمات آتش‌نشانان گفت : خدمات آتش ‌نشانان تنها به اطفاء آتش سوزی منحصر نبوده و نجات افراد محبوس از زیر آوار و آسانسورها، تصادفات، چاه‌ ها و کانال ‌ها، مقابله با حیوانات وحشی، از دیگر وظایف آتش‌ نشانان در جامعه است.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز نیز هم این در دیدار با گفت: از بزرگ ترین نعمت های الهی که شامل حال بندگان نیکوکار و باتقوا می شود، جان دادن در راه خدمت به همنوعان است.

او افزود: محمد قلیزاده از مدیران خوب و فداکار شهرداری تبریز بود که در ماموریت های مختلف همپاری همکاران خود، در حفظ امنیت و سلامت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و در نهایت در همین راه به سرمنزل مقصود رسید.

شهردار تبریز از مدیرعامل فقید سازمان آتش نشانی به عنوان الگوی تمام فعالان حوزه سلامت و مقابله با کرونا یاد کرد و منش او را، درسی ماندگار برای تمام همکاران او دانست.

سونیا اندیش، از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز که در این دیدار حضور داشت، درباره زنده یاد قلی زاده اظهار کرد: ایشان در سخت ترین روزهای کرونایی که رعب و وحشت ناشی از این ویروس بر جامعه حاکم بود، با تمام توانمندی و خلوص نیت در سطح شهر حضور یافت و به انجام وظیفه پرداخت.

در این دیدار لوحی به پاس قدردانی از سوی شهردار تبریز به خانواده زنده یاد قلی زاده تقدیم شد.

آتش پاد دوم محمد قلیزاده، مدیرعامل فقید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در اثر ابتلا به ویروس کرونا در واپسین روزهای اسفند سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

 

 

نظر شما