مجتمع‌های مسکونی تبریز میزبان ایستگاه‌های کتاب

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶۸
مجتمع‌های مسکونی تبریز میزبان ایستگاه‌های کتاب
معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از اجرای آزمایشی طرح ایستگاه های کتاب در برخی مجتمع های مسکونی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیروس مصطفی در نشست بررسی اقدامات صورت گرفته برای سامان بخشی به طرح ایجاد کتابخانه در مجتمع های مسکونی، با بیان اینکه برنامه راهبردی سازمان در سالجاری توجه به امر مطالعه و افزایش سرانه مطالعه به سهم خود برای شهروندان است افزود: سازمان از ابتدای سالجاری تاکنون با تمرکز بر این مهم، مسابقات متنوع کتابخوانی را برگزار نموده و شاهد استقبالی گسترده از سوی شهروندان بوده است.

وی در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران فرهنگی شهرداری و همچنین اعضای هیات مدیره برخی از مجتمع های مسکونی شهر برگزار شد، افزود: طرح جدیدی که سازمان از ماه های پیش در پی تحقق آن بود، به صورت آزمایشی و پایلوت در برخی مجتمع های مسکونی اجرا خواهد شد و طی آن کتابخانه ای با سیمایی شکیل در محل مجتمع نصب و ضمن اهدای کتاب از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، زمینه تشویق ساکنان آن ساختمان ها به اهدای کتاب به این کتابخانه ها فراهم خواهد شد.

وی افزود: این اقدام در هماهنگی با برخی مجتمع های مسکونی و اعضای هیات مدیره آنها در حال انجام است و امید آن میرود که با نهایی شدن این روند، زمینه رونمایی از نتیجه نهایی این طرح به زودی برگزار شود.

مصطفی با بیان اینکه چشم انداز این طرح با مشارکت و همراهی شهروندان می تواند موثر باشد، افزود: سازمان امیدوار است که بتواند با چنین گام هایی که بی تردید انتظار استقبال از سوی شهروندان را در پی خواهد داشت، جایگاه تبریز را وضعیتی شایسته نام و صبغه تبریز در حوزه کتاب برساند.

این نشست با بحث و بررسی پیرامون اقدامات صورت گرفته در این زمینه همراه شد.

 

نظر شما