رئیس انجمن پارکور کشور تاکید کرد:

ضرورت توجه به توسعه رشته پارکور در آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۱:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۰۹۶۳
ضرورت توجه به توسعه  رشته پارکور در آذربایجان شرقی
مرادی رئیس انجمن پارکور کشور گفت: با توجه به مستعد بودن منطقه این رشته ورزشی باید به بهترین شکل در سطح استان معرفی و توسعه یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مرادی  در دیدار با رئیس هیات انجمن های ورزشی استان با بیان اینکه آذربایجان شرقی به دلیل حضور ورزشکاران با استعداد یکی از استان های حائز اهمیت برای پارکور کشور است، عنوان کرد: با توجه به حضور ورزشکاران مستعد در این استان، در آینده شاهد حضور ورزشکاران استان آذربایجان شرقی در تیم های ملی پارکور خواهیم بود.

او با عنوان اینکه با تشکیل تیم ملی به زودی در مسابقات منطقه ای، آسیایی و جهانی حضور خواهیم داشت، گفت: پارکورکاران کشور باید در کلاس مربیگری حضور یابند تا از آخرین اطلاعات در مورد رشته ورزشی آگاهی داشته باشند تا سطح دانش و بار فنی پارکور در کشور گسترش یابد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های استان و حضور ورزشکان حرفه ای در این رشته آماده حضوری قدرتمند در تیم ملی هستیم.

حسن پور افزود: درآذربایجان شرقی تمرینات تیم های پارکور به صورت منظم در حال پیگیری است و ورزشکاران خوبی در حال تربیت شدن در بخش آقایان و بانوان هستند .

رئیس هیات انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: در حال هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات استانی هستیم تا با تیمی منتخب و قدرتمند در مسابقات کشوری حضور پیدا کنیم.

 

 

 

نظر شما