کاروان "تکیه محرم" در مشهد الرضا (ع)

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵۳
کاروان تکیه محرم در مشهد الرضا (ع)
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری کاروان ویژه‌برنامه «تکیه محرم»، همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در مشهد الرضا به و ارادت ورزی با ساحت قدسی حضرت امام رضا علیه السلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اشاره به استمرار برگزاری این ویژه برنامه در ماه‌های رمضان و محرم و عید غدیر، خاطر نشان کرد: این برنامه به همت جمعی از علاقمندان این حوزه در گروه فرهنگی مذهبی آیینه در حال تولید محتوای فرهنگی و مذهبی است و توانسته مخاطبان خوبی را نیز جذب نماید.

وی با بیان اینکه بستر نمایش این برنامه، فضای مجازی است افزود: این برنامه ها با استقبال شایانی در فضای مجازی دنبال می شود و نشان دهنده استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی در همراه ساختن شهروندان نسبت به محتوای فاخر و ارزشمند و در عین حال، رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا قلمداد می شود.

وی افزود: این ویژه برنامه به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و شهرداری منطقه یک تبریز برگزار می شود و برنامه جدید خود را در ایام عزاداری حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، وفات پیامبر اکرم صلوات الله علیه و نیز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام، از آستان قدس رضوی به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این مناسبت، علاقمندان را به یک سفر معنوی برده و با حال و هوای ایام همراه خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برنامه مشهد با عنوان "دار الولایه" با مشارکت شبکه جوانان رضوی استان و رسانه های الکترونیکی و صفحات مجازی منتشر خواهد شد و همکاران رسانه ای با مهر خود این برنامه را همراهی می کنند تا به دست عموم علاقمندان برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی همچنین از همکاری رسانه های بین المللی در برنامه "دار الولایه" خبر داد و افزود: این برنامه روزهای پنج شنبه تا شنبه ۲۴ تا ۲۶ مهر ماه ساعت ۲۲ به صورت زنده از شبکه های مجازی منتشر و مهمان خانه های شهروندان عزیز خواهد بود.

وی با قدردانی از همراهی دلگرم کننده شهرداری منطقه یک تبریز اظهار داشت: همراهی مهندس پورخردمند، شهردار محترم منطقه یک تبریز، در اربعین حسینی و ۲۸ صفر مصادف با شهادت پیامبر اکرم (ص) نیز با تولید محتوا و پخش از مجرای رسانه های الکترونیکی مهمان خانه های علاقمندان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز