شهردار تبریز:

شهروندان در تدوین بودجه ۱۴۰۰ یاری‌گر مدیریت شهری باشند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۷:۳۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۲۸۹۹
شهروندان در تدوین بودجه ۱۴۰۰ یاری‌گر مدیریت شهری باشند
شهردار تبریز خواستار مشارکت و همراهی شهروندان در تدوین بودجه ۱۴۰۰ شهرداری از طریق درج در سامانه جامع نظام پیشنهادات شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر با اشاره به اولویت‌های مجموعه شهرداری تبریز در بودجه سال آینده، گفت: بودجه ۱۴۰۰ بر اساس نیازسنجی‌های انجام یافته از سوی شهروندان نهایی خواهد شد و اولویت‌های آن بر مبنای همین کلیدواژه‌ها است.

او افزود: موضوعات مهم و مرتبط با بهبود هر چه بیشتر زیست شهروندان اعم از توسعه فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و... بی‌تردید بخش قابل توجهی از برنامه های این بودجه را در بر می‌گیرد.

ایرج شهین‌باهر با تاکید بر برنامه محور بودن بودجه شهرداری تبریز بیان کرد: بودجه سالانه در چارچوب چشم انداز ۱۲ ساله و برنامه ۵ ساله است و بر همین اساس بودجه ۱۴۰۰ نیز برشی از برنامه ۵ ساله مصوب شورای اسلامی شهر تبریز خواهد بود.

شهردار تبریز گفت: شهروندان تبریزی با ارائه پیشنهاد و خواسته‌های خود می‌توانند در تدوین بودجه سهم بسزایی داشته باشند تا محله محوری و توجه به جنبه‌های مختلف شهر در این خصوص مدنظر قرار گیرد.

او تاکید کرد: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات متوازن به کلیه مناطق و محلات شهری، اصلی ترین رویکرد مدیریت شهری در تخصیص بودجه محسوب می‌شود.

شهروندان عزیز می‌توانند از طریق لینک زیر وارد سامانه جامع نظام پیشنهادات شده و نسبت به مشارکت در تدوین بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تبریز اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز