مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

خلاقیت و نوآوری از مهم ترین ویژه گیهای کارآفرینان است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۱۴۸
خلاقیت و نوآوری از مهم ترین ویژه گیهای کارآفرینان است
مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: خلاقیت و نوآوری از مهم ترین ویژه گیهای کارآفرینان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین فتحی در آئین تجلیل از شرکت چرم خاوری بعنوان واحد نمونه استان اظهار کرد؛ مدیران کارآفرین با تلاش مستمر با مدیریت ریسک و ریسک پذیری فردی در شکوفایی و توسعه اقتصادی نقش آفرینی می کنند.

 فتحی با اشاره به فعالیت چشمگیر این واحد صنعت چرم کشور افزود: تلاشهای صورت گرفته در این واحد با اعتماد بنفس و پشتکار بالای مدیران و کارگران در سطح ملی و بین المللی نمود عینی و عملی کارآفرینی است.

وی منابع انسانی را عامل پیشرفت و توسعه خواند و با قدردانی از اقدامات اثربخش این شرکت ضمن ابلاغ سلام گرم و صمیمی دکتر محمد رضا پور محمدی استاندارآذربایجان شرقی با اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه ی سی و یکمین جشنواره امتنان از واحد های نمونه استان این شرکت تجلیل بعمل آمد.

در این نشست مدیر عامل شرکت چرم خاوری با اشاره به اینکه تبریز مهد چرم است اظهار کرد: با همت و تلاش جمعی توانسته ایم علی رغم فشار های ناشی از تحریم های اقتصادی با ۱۱۵ نفر نیروی انسانی گام بلندی در این عرصه برداشته و با بکارگیری تکنولوژیهای روز و دانش و تعهد همکاران و با تولید محصولات با کیفیت جهانی، با توسعه ی این صنعت این افتخار را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز