استاندار آذربایجان شرقی:

با جهادگران عرصه صنعت و تولید باید با لبه نرم قانون رفتار کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۷۲۵۹
با جهادگران عرصه صنعت و تولید باید با لبه نرم قانون رفتار کرد
استاندار آذربایجان شرقی خواستار حمایت واقعی از تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی شد و گفت: قانون، فصل‌الخطاب تمامی فعالیت‌هاست؛ اما باید توجه داشت که در شرایط فعلی اقتصاد کشور، با تولیدکنندگان و جهادگران عرصه صنعت و تولید باید با لبه نرم قانون رفتار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، با قدردانی از برگزاری منظم جلسات این شورا، گفت: خوشبختانه تفاهم و همدلی بسیار خوبی در بین اعضای این شورا وجود دارد که امیدواریم این روحیه، قوی‌‌تر از گذشته استمرار یابد.

پورمحمدی با تاکید بر ضرورت اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری بنگاه‌های اقتصادی بزرگ به بخش خصوصی، گفت: باید بیشتر از گذشته، مراقب سرمایه‌گذاران و صنعتگران استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین وضعیت مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی استان ازجمله بزرگراه تبریز-سهند اشاره کرد و گفت: اتمام این پروژه یکی از اولویت‌های اصلی ما از نخستین روز مسئولیت بود و پیشرفت فیزیکی آن در این مدت از 42 درصد به بیش از 98 درصد رسیده است.

پورمحمدی با اشاره به تأخیرهای پیش‌آمده در افتتاح این پروژه، گفت: این مسیر در زمان وعده داده شده آماده بود تا زیر بار ترافیک برود، ولی با تاکید دادستانی برای تامین ایمنی هرچه بیشتر مردم، افتتاح پروژه را تا نصب گاردریل و تابلوهای راهنمایی به تاخیر انداختیم.

وی ابراز امیدواری کرد این پروژه در روزهای پایانی آبان با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح ‌شود.

 

 

نظر شما