نمایشگاه رینوتکس مجازی برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۴:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۱۸۸۱
نمایشگاه رینوتکس مجازی برگزار می شود
رییس ستاد اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره ربع رشیدی – Rinotex 2020 گفت: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی و مخالفت ستاد استانی مدیریت کرونا با برگزاری حضوری و فیزیکی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی – Rinotex2020 و توصیه و تاکید بر غیر حضوری آن؛ متأسفانه امسال امکان برگزاری حضوری این نمایشگاه منتفی و با عنایت به فراهم نمود زیرساخت‌های لازم، نمایشگاه رینوتکس از تاریخ 22 لغایت 28 آذرماه سال جاری در بستر غیرحضوری (مجازی) در زون تخصصی ، غرفه‌ها و رویدادهای جانبی آن برگزار خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،غریب خواجه اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار دبیرخانه نمایشگاه هشتم ؛ پیش بینی های لازم بر برگزاری غیرحضوری نمایشگاه انجام گرفته و زیر ساخت های نمایشگاه در بستر مجازی را فراهم نمودیم.

وی ادامه داد: در طی 2 ماه گذشته تمام تلاش دبیرخانه برای برگزاری حضوری نمایشگاه انجام گرفت ولی متاسفانه شیوع بیماری کرونا اجازه برگزاری را به دبیرخانه نمی دهد.

غریب خواجه گفت: با توجه به شرایط موجود و اهمیت سلامت فناوران ،کادر اجرایی و بازدید کنندگان ؛ ما را مجبور کرد تا به سمت برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی برویم.

وی افزود: به منظور فراهم نمودن انتقال ثبت نام کنندگان فیزیکی به نمایشگاه مجاری و فراهم نمودن امکانات جدید ، این نمایشگاه با یک ماه تاخیر نسبت به نمایشگاه حضوری از 22 تا 28 آذر ماه سال جاری برگزار می شود. در نمایشگاه مجازی؛ امکان ثبت نام به شکل مجازی و طراحی غرفه به صورت سه بعدی در فضای مجاز و با امکانات نصب پوستر، تصاویر پخش فیلم ، بخش صوت و نمایش متن و بازدید متخصصان ، فناوران و عموم مردم فراهم گردیده است.

غریب خواجه عنوان کرد: همانند نمایشگاه فیزکی ؛ در نمایشگاه مجازی نیز زون های تخصصی با مسئولیت دانشگاه ها ، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و غرفه آرایی در داخل آنها پیش بینی گردیده است.

وی توضیح داد: با عنایت به اولین تجربه برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی و همچنین مزیت های برگزاری این رویداد فناورانه به شکل غیر حضوری و کاهش ترددها و هزینه های مربوط ؛ امیدوارم فناوران و شرکت های دانش بنیان و سایر مخاطبان از این نمایشگاه استقبال نموده و ایده ها، اختراعات و فناوری های خویش عرضه نمایند.

غریب خواجه اضافه کرد: در کنار نمایشگاه ، رویدادهای جانبی نیز به صورت مجازی و وبینار با شرکت متخصصان و مدرسان حوزه فناوری و نوآوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: همانند سنوات قبل جشنواره ربع رشیدی نیز برگزار و فناوران برتر از میان شرکت‌کنندگان برگزیده و معرفی خواهند شد.

لازم به یادآوری است یکی از مزیت های نمایشگاه مجازی این است که بعد از اتمام رویداد ، فناوری ها و طرح های شرکت کننده در طول سال حذف نشده و در دید و منظر علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما