نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

هنر، اثرگذارترین پاسخ به دشمنان است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۴۴:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۲۴۷۱
هنر، اثرگذارترین پاسخ به دشمنان است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: گاهی اوقات زبان هنر پاسخی را به دشمنان دین می دهد که هیچ زبان دیگری نمی تواند آن اثرگذاری را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین رونمایی از آثار هنرمندان جوان عرصه گرافیک تبریز که با عنوان «رحمه للعالمین» خلق اثر شده اظهار داشت: اینکه در اقدامی مردمی جمعی از هنرمندان جوان و انقلابی شهر توانستند این آثار هنری را در خصوص پیامبرگرامی اسلام ثبت کرده و همچنین پیام رهبری به جوانان فرانسه را در قالب طرح و پوستر مطرح کنند امری پسندیده و قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: در چارچوب و رویکرد کلی رهبر انقلاب اعتماد به جوانان همیشه راه گشا بوده و ایشان این امر را در وقایع مختلف به اثبات رسانده و همیشه به مسئولین در خصوص حمایت از جوانان و اعتماد به آنان توصیه هایی را فرموده اند.

وی افزود: حتی اگر دقت کنیم در نامه اخیرشان که در خصوص توهین ها به پیامبر گرامی اسلام نوشته بودند باز هم نه دولت و مقامات فرانسه، بلکه جوانان این کشور را مخاطب خود قرار دادند و یک سوال شفاف و صریح را از جوانان فرانسوی پرسیدند تا آنان را به فکر فرو ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: جوانان خلاق و انقلابی همیشه پیشتاز عرصه های مختلف بوده اند و در این خصوص نیز با خلق آثاری ماندگار به زبان هنر این امر را بازهم به اثبات رساندند.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و شهردار تبریز از آثار هنرمندان جوان عرصه گرافیک تبریز با عنوان «رحمه للعالمین» رونمایی شد. این آثار به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) در بیلبوردهای شهری اکران شده است.

 

نظر شما