فرهنگی، نماینده مردم تبریز در مجلس:

شورای شهر درباره کرونا فعال‌تر عمل کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۵۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۳۸۵
شورای شهر درباره کرونا فعال‌تر عمل کند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، خواستار فعالیت بیش‌تر شورای شهر در رابطه با کنترل ویروس کرونا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدحسین فرهنگی امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز درباره لایحه درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس گفت: در مورد درآمد پایدار طرحی ارائه و تصویب شد اما اجرایی شدن آن منوط به رفع ایرادات مطرح در شورای نگهبان و حل این مساله است.

او با بیان اینکه شهرداری ها و شوراها می توانند از طریق شورای عالی استان ها به مجلس طرح ارائه کنند، افزود: پیشنهادی برای قرارداد مستقیم نیروها با شهرداری ارائه شده که برای بررسی این امر در جلسات از فرماند دعوت می شود تا مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار شد که شورای اسلامی شهر در خصوص ویروس کرونا فعال تر عمل کرده تا برای محله های پرتجمع، پروتکل هایی ویژه تدوین شود.

او همچنین تاکید کرد: برای تامین آب سد شهید مدنی، باید شهرداری ورود کند چراکه تحقق این موضوع می تواند باعث ایجاد نشاط در شهر تبریز باشد. درخواست من این است که این پروژه در بین پروژه های اولویت دار سال آینده شهرداری باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز