استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

آدرس‌دهی مشترک مکانی، زیرساخت ضروری توسعه/ آغاز اجرای آزمایشی G-NAF در تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۴۸۷۱
آدرس‌دهی مشترک مکانی، زیرساخت ضروری توسعه/ آغاز اجرای آزمایشی G-NAF در تبریز
استاندار آذربایجان شرقی از آغاز اجرای آزمایشی G-NAF در دو منطقه از تبریز خبر داد و گفت: آدرس‌دهی مشترک مکانی، یکی از زیرساخت های ضروری توسعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی امکان اجرای زیرپروژه G-NAF(پایگاه نشانی ملی مکان مرجع) که در محل استانداری برگزار شد گفت: وجود یک نظام آدرس‌دهی مشترک مکانی از جمله نیازمندی‌های اصلی جوامع امروزی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: فقدان این سیستم و امکان در جامعه باعث برداشت‌های متعدد و غیرهمسان از مکان شده و مشکلات و موازی‌کاری های مختلف در بین دستگاه‌های خدمات‌رسان را در پی داشته است.

 وی عنوان کرد: دسترسی به نشانی منحصر به فرد، استاندارد و مکان مرجع نه تنها می‌تواند مدیریت و ارائه خدمات شهری را از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بهبود بخشد، بلکه می‌تواند در انجام بهینه و کارآمد اموری چون مدیریت حمل و نقل و ترافیک، مدیریت بحران و خدمات اورژانسی، مدیریت مرسولات پستی و ... نیز موثر واقع شود.

استاندار آذربایجان شرقی از اجرای آزمایشی این طرح در دو منطقه از شهر تبریز خبر داد و گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط، مکلف به همکاری ویژه برای اجرای هرچه بهتر و موفق تر این طرح هستند.

 در این جلسه، مسعود پزشکیان؛ نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران شهری و استانی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

 

 

 

 

نظر شما