مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان:

نصب بیش از ۴هزار قطعه باکس قبر بتنی در وادی رحمت تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۵:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۴۸۷۵
نصب بیش از ۴هزار قطعه باکس قبر بتنی در وادی رحمت تبریز
مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از نصب بیش از ۴هزار قطعه باکس قبر بتنی در وادی رحمت تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن گنجی در بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی در وادی رحمت به همراه مدیرعامل سازمان آرامستان ها انجام یافت، گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تاثیر آن بر درآمد شهرداری ها و لزوم حمایت از شرکت‌های وابسته برای حفظ منابع مالی در تامین حقوق پرسنل و حمایت از تولیدات شرکت‌های وابسته به شهرداری‌ها در سال جهش تولید در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری می باشد.

گنجی از روند اجرای عملیات کف سازی و ساماندهی بلوکهای جدید و احداث کانال و خیابانهای اصلی و فرعی در جهت توسعه وادی رحمت سازمان آرمستانهای شهرداری کلانشهر تبریز بازدید کرد.

او ضمن اشاره به نصب بیش از ۴۰۰۰ قطعه باکس قبر بتنی از آغاز سال تاکنون و همچنین احداث چندین خیابان اصلی و فرعی فاز ۲ وادی رحمت و احداث کانال دفع آبهای سطحی  و خاکبرداری، کف سازی و ساماندهی بلوکهای ۱۱۲، ۱۱۳، ۵۷، ۶۵ و بلوکهای شهدا و مدفعان سلامت، بر تسریع در روند اجرای عملیات عمرانی فوق الذکر تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان به رعایت حداکثری استانداردهای تولید و عمرانی و ایمنی توسط ناظرین و کارشناسان شرکت تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز