معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز :

همه برای تندرستی، گام مهم حفظ سلامتی در شرایط سخت

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۰۹:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۴۸۸۲
همه برای تندرستی، گام مهم حفظ سلامتی در شرایط سخت
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بر لزوم توجه هر چه بیشتر به فعالیت های ورزشی با عنایت به پویش همه برای تندرستی در دوره شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جلسه اهدای جوایز برندگان پویش "همه برای تندرستی" با حضور نمادین تعدادی از برندگان این پویش برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این جلسه ضمن قدردانی از شهروندان فهیم تبریزی که در این دوره با حضور مجازی در مویش همه برای تندرستی، گامهای موثری در جهت حفظ سلامت عمومی برداشتند، با اشاره به لزوم توجه به سطح سلامت جسمی و روانی اقشار مختلف همشهریان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده ای در حوزه‌های مختلف ایجاد شد و در همان ماههای ابتدایی با توجه به شرایط، لزوم افزایش تحرک فیزیکی در محیط خانه و نرمش در خانه بیش از پیش خودنمایی کرد.

وی افزود: مسئله افسردگی، کم تحرکی و چاقی از جمله مشکلاتی است که به خاطر شیوع کرونا در جوامع مختلف ایجاد شده که با توجه به اهمیت حضور در خانه به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ناگزیر بود.

حمیدی با اشاره به برنامه ریزی و اجرای پویش همه برای تندرستی افزود: پیام پویش همه برای تندرستی این بوده که در شرایط فعلی ورزش را تعطیل نمی کنیم و با توجه به اقدامات ورزشی که امکان اجرا در محیط خانه را دارند، سلامتی جسم و جان را حفظ می کنیم.

این جلسه با حضور غلامحسین مسعودی ریحان، عضو شورای شهر تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حمیدی، معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد و تعدادی از برگزیدگان به صورت نمادین هدایای خود را دریافت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز