استاندار آذربایجان شرقی:

صنایع و مراکز علمی با منطقه ویژه فناوری ربع رشیدی همکاری کنند

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۰
صنایع و مراکز علمی با منطقه ویژه فناوری ربع رشیدی همکاری کنند
استاندار آذربایجان شرقی خواستار ارتباط و همکاری هرچه بیشتر صنایع و مراکز علمی و آموزشی با منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه جایگاه این منطقه باید به درستی در جامعه تبیین شود، گفت: رویکرد علمی و فناوری برای توسعه اقتصادی جامعه، یک ضرورت است و بر این اساس باید منطقه ویژه ربع رشیدی، تسهیل‌گری بیشتر و بهتری برای افزایش تعامل سازمان‌ها، پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: این مجموعه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای مدیریت استان برخوردار است و باید به وظایف خود در ایجاد ارتباط‌ بیشتر میان دانشگاه‌ها و مراکز علمی با کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی عمل کند.
 
وی خواستار مشارکت فعالان بخش خصوصی با منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی برای حرکت‌ استان به سمت جامعه دانایی محور شد.
 
حمیدرضا قاسم زاده، جانشین استاندار در هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری نیز در این جلسه به بخشی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: سازمان عامل استقرار و منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، تمامی تلاش خود را برای ایجاد پیوستگی در بخش‌های مختلف علمی، فناوری و افزایش همکاری با بخش خصوصی به کار می‌گیرد.
 
سعید غریب خواجه، مدیرعامل سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از لغو برگزاری نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس 2020) در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه از 22 لغایت 28 آذرماه سال جاری به شکل مجازی برگزار خواهد شد.
 
در این جلسه آخرین اقدامات انجام شده برای راه اندازی کارخانه نوآوری و فناوری تبریز مورد بررسی قرار گرفت و اعضای جلسه بر تسریع در تحقق این موضوع، تاکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز