رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

آگاهی کارگران نسبت به ایمنی باید افزایش یابد/ ضرورت ایمن سازی محیط کار کارگران

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۹:۲۲:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۷۸۰۵
آگاهی کارگران نسبت به ایمنی باید افزایش یابد/ ضرورت ایمن سازی محیط کار کارگران
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در خصوص افزایش آگاهی کارگران نسبت به مسائل و موضوعات ایمنی اقدام جدی در کشور صورت نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در آغاز جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز با تسلیت درگذشت یکی از کارگران شهرداری گفت: ایمنی کار و فعالیت در پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهری تبریز یکی از مباحث مهم ما در شورا و شهرداری است. بارها تاکید کرده ایم که آیین‌نامه‌ای تنظیم و در اختیار شهرداری قرار دهیم تا پیمانکاران در این خصوص آموزش های لازم را دیده باشند.

او افزود: بار دیگر از شهرداری می‌خواهیم توجه ویژه به این امر صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اینکه باید آگاهی کارگر را نسبت به ایمنی کار افزایش دهیم گفت: متاسفانه در جامعه ما در این زمینه فعالیت جدی صورت نگرفته است.

دبیری با درخواست از شهرداری برای ارائه  گزارش اقدامات عملی انجام یافته در این زمینه اظهار داشت: اگر نیاز به تامین تجهیزات یا ماشین آلات داریم، باید خریداری شود تا شاهد حوادث نباشیم. کارگران ما سزاوار حفاظت هستند و باید ایمنی کارگران را با استفاده از تجهیزات مناسب تامین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه با گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب خوانی مقوله بزرگی است که اگر در ترویج این امر کوشا باشیم، نتایج بهتری در حوزه های مختلف به دست می‌آوریم.

او ادامه داد: هفته کتاب با پویش ملی کتابخوانی همراه شده و قرار است صاحبان فکر و اندیشه مردم را راهنمایی کنند که کدام کتاب را بخوانند.

دبیری گفت: از آقای شهردار و حجةالاسلام حمیدی که اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

دبیری در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: از شهرداری می‌خواهیم در ارتباط با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهد. فعالیت آتش نشانان و اکیپ‌های صوتی را در سطح خیابان های شهر شاهد بودیم و به نطر می‌رسد باید این فعالیت‌ها را افزایش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز