فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) خبر داد:

تکمیل ۶۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در آذربایجان شرقی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۷:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۸۹۱۶
تکمیل ۶۰ پروژه عمرانی و زیربنایی در  آذربایجان شرقی توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) از تکمیل 60 پروژه عمرانی و زیربنایی در استان آذربایجان شرقی توسط این قرارگاه خبر داد و گفت: 13 پروژه نیز در حال اجرا داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،سردار سعید محمددر نشست مسئولان اجرایی استان با تشریح روند اجرایی برخی از پروژه‌های در دست اجرا نظیر پروژه‌های بخش معدن، توسعه شهری، بهداشت و درمان، احیای دریاچه ارومیه، راه‌سازی و انتقال آب، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آماده است تا در اجرای پروژه‌های مهم استان همکاری کرده و علاوه بر بودجه مصوب این پروژه‌ها، در تأمین منابع مالی آن از سایر محل‌های موجود اقدام کند.

وی همچنین بر اهتمام جدی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اجرای پروژه‌های انتقال آب ارس و ساخت دو هزار واحد مسکن برای ساکنان مناطق حاشیه‌نشین تبریز در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز بهره‌مندی از ظرفیت و توان مجموعه‌هایی مانند قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را در شرایط کنونی ضروری دانست و گفت: مصمم هستیم بدون اینکه از ظرفیت بخش خصوصی کم کنیم، از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) به دلیل تجربه‌های بسیار خوب آن در استان استفاده کنیم.

جواد رحمتی افزود: انتظار داریم رویکرد قرارگاه در اجرای پروژه‌های عمرانی استان، صرفاً رویکرد پیمانکاری نباشد و مشارکت در تأمین منابع مالی نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

 

نظر شما