افزایش توان اورژانس در حوادث با همکاری سازمان قطار شهری T.U.R.Oتبریز

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸۷
افزایش توان اورژانس در حوادث با همکاری سازمان قطار شهری T.U.R.Oتبریز
باحضور رئیس مرکز مطالعات پروژه قطارشهری و معاون مرکزاورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه جلسه هماهنگی استفاده از پتانسیل های مترو برای افزایش آمادگی در بحرانها در سالن جلسات اورژانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این جلسه  ابتدا عبدالله محرم زاده معاون مرکز هدف از برگزاری این جلسات را رسیدن به آمادگی لازم برای پاسخگویی در بحران های احتمالی در مسیر گذرخطوط مترو و ساختمان های قطار شهری  برشمردند.وبه ضرورت همکاری متقابل تاکید نمودند.

وی درادامه به حوادث بزرگ رخ داده درجهان در متروها و قطارهای شهری اشاره نمودو ضرورت آسیب شناسی برای پیشگیری و افزایش آمادگی برای پاسخ در هنگام بروز حوادث و توزیع مصدومین بین مراکز درمانی  را خواستارشد.

 دردائی رئیس مرکز مطالعات پروژه قطار شهری ضمن تقدیر از برگزاری جلسه و پیگیری موضوع گزارشی از اقدامات را بیان نمود.

درادامه مقررشد برای جلسه آتی که باحضور نماینده شرکت بهره بردار مترو برگزار خواهد شد، آماده سازی اطلاعات زیرساختی(راه های دسترسی-مشخص شدن ایستگا ه های اصلی برای تخلیه –امکانات ایستگا ه های اصلی برای تخلیه مصدومین و برنامه های HSE قطار شهری به  تخلیه مصدومین مورد بررسی قرارگیرد.

لازم به ذکر است طبق در این راستا دو پایگاه اورژانس در ایستگاههای مترو شهرک نور و ائل گلی بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز