استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای دقیق و جدی محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۳
اجرای دقیق و جدی محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه
استاندار آذربایجان شرقی از اجرای دقیق و جدی مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در استان خبر داد و گفت: اجرای این محدودیت‌ها و در نتیجه کاهش روند شیوع بیماری کرونا، بدون مشارکت مردم و همت ویژه مسئولان قابل انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با اشاره به تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی در ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: این محدودیت‌ها از روز شنبه و همزمان با سراسر کشور متناسب با وضعیت هر یک از شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: روند فعلی شیوع بیماری کرونا، نگران‌کننده است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان و همچنین قطع زنجیره بیماری به کار گیریم.

پورمحمدی خواستار مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مسئول برای اجرای صحیح محدودیت‌های جدید کرونایی در استان شد و اظهار داشت: از همه مردم انتظار داریم که علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در اجرای صحیح محدودیت‌ها، یاری‌گر ستاد کرونا باشند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌های ابلاغی از ستاد ملی کرونا باید به دقت در استان اجرا شده و در صورت بی‌توجهی مردم و اضناف به تذکرات گروه‌های نظارتی، با افراد خاطی برخورد شود.

پورمحمدی اظهار داشت: اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صمت باید بیشتر از گذشته و با رویکرد اقناعی، بر روند تعطیلی گروه‌های شغلی از شنبه هفته آتی نظارت کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز