استاندار آذربایجان شرقی:

جانبازان، دلسوختگان اصلی انقلاب هستند / پشتیبانی مردم باعث عزت روزافزون ایران اسلامی شده است

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۳۵۸۷
جانبازان، دلسوختگان اصلی انقلاب هستند / پشتیبانی مردم باعث عزت روزافزون ایران اسلامی شده است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: جانبازان و خانواده‌های شهدا، دلسوختگان اصلی انقلاب هستند و نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در دیدار با تعدادی از جانبازان جنگ تحمیلی و فرزندان شهدا، گفت: عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت و جان‌فشانی بزرگمردانی است که با خون خود، درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه مردم، صاحبان اصلی انقلاب هستند، تصریح کرد: پشتیبانی مردم از آرمان های ارزشمند انقلاب، همواره ادامه داشته و به ثمره این حمایت ارزشمند، روز به روز بر توانمندی‌ها و عزت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی وحدت و همدلی را رمز اصلی نجات کشور از مشکلات مختلف برشمرد و گفت: امیدواریم با افزایش این روحیه در بخش‌های مختلف، شاهد رفع مشکلات جامعه باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر تلاش همگانی برای تحقق شعار جهش تولید، افزود: باید با توجه ویژه به مقوله تولید بتوانیم پاسخ مناسبی به دغدغه‌های اشتغال جوانان داشته باشیم.

پورمحمدی با اشاره به محدودیت استخدام دولتی در کشور اظهار داشت: زمان پشت میز نشینی به پایان رسیده و باید بیشترین توان جامعه به سمت کارهای تولیدی هدایت شود.

 

نظر شما